Informacje potrzebne!

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 8 Wrz 1998, 20:27:40 CEST

On Tue, Sep 08, 1998 at 07:48:38PM +0200, Rafal Czeczotka wrote:
Zacznę od skomentowania PS.
> P.S. Panowie, czy wy w ogóle sypiacie.
nie. Po co? To znaczy ja lubię spać długo, a nieczęsto. ;-) Raz na
dobę starcza.
> P.S. To był mój pierwszy post na pld-list i jeszcze żyję :)))
Już nie. Bo wyszedłeś z błędnych założeń. Nie wiem czy czytałeś archiwa listy
(jak nie to marsz na http://brave.shadow.eu.org/~pagaj/ do FAQ projektu),
ale istnieje coś takiego jak Linux FHS i FSSTND. To one wyznaczają podział
i stukturę katalogów. (nie zaś jakieś objaśnienia z opisu systemu jakim
jest SAG. Przy czym my nie trzymamy się ani jednego ani drugiego,
balansując pomiędzy nimi (osobiście uważam, i w swoich pakietach (tych
w miarę w RedHacie nie zakorzenionych) stosuję FHS
(http://www.pathname.com/fhs/2.0/fhs-toc.html)).

> Z tej logiki wyłamuje się chyba tylko /etc, gdzie jest pełno "śmiecia"
> (który równie dobrze mógłby się znaleźć w /usr/etc) ale tak już jest (i
> ponieważ korzysta z tego zdecydowana większość programów i jest do tego
> przyzwyczajona większość adminów, niech tak zostanie).
Bynajmniej się nie wyłamuje.. (chyba żeby upiornie dzielić /etc na to co:
* potrzebne w czasie startu systemu i w ogóle się nie zmienia
* potrzebne w czasie startu systemu i się zmienia (np. mtab, passwd)
* potrzebne aplikacjom od runlevela 2 w górę i się zmienia
* potrzebne aplikacjom od runlevela 2 w górę i się nie zmienia)

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/