cvs i inne

Pią, 11 Wrz 1998, 14:17:30 CEST

On Fri, 11 Sep 1998, Pawel Gajda wrote:

> Fan WM-a do usług :-)
> Po pierwsze na redhat-contrib widziałem coś co się nazywa IconFest - po
> prostu zbiór ikonek (przepięknych) do AfterStepa i WindowMakera.  Po
> drugie widzę tutaj jeden dość duży ,,dodatek'' do WM-a, mianowicie
> GNUstep.  Może warto to dołączyć jako przeciwwagę do KDE/GNOME.
> Troszeczkę inne podejście do desktopów X-owych i warto by to ludziom
> pokazać.  Aha, Tomek.  W paczce z WM-em powinien być asclock załatany,
> by można go było dokować.  Wyodrębniłeś go, czy też w ogóle nie
> zauważyłeś? :-)  Bo może się gryźć (a nawet na pewno się gryzie) z
> [...]

To co teraz zawiera WM z dodatków, to:
$ rpm -qpl WindowMaker-0.19.3-1.i386.rpm | grep bin
/usr/X11R6/bin/convertstyle
/usr/X11R6/bin/dockit
/usr/X11R6/bin/geticonset
/usr/X11R6/bin/getstyle
/usr/X11R6/bin/seticons
/usr/X11R6/bin/setstyle
/usr/X11R6/bin/wdwrite
/usr/X11R6/bin/wmaker
/usr/X11R6/bin/wmaker.inst
/usr/X11R6/bin/wmsetbg
/usr/X11R6/bin/wxcopy
/usr/X11R6/bin/wxpaste

czyli w 0.19.3 chyba już asclock już chyba nie ma. Z dodatkowych zasobów
na pewno będzie jeszcze WindowMaker-data, które leży na
ftp.WindowMaker.org.

Z innego jakiegoś starczego speca bez reszty źródeł wykoncypowałem, że
jeszcze gdzieś musi być WindowMaker-pixmaps.tar.gz. Może wiesz gdzie tego
szkać.

WM jest już po nowemu w /usr/X11R6. Afterstep też tam trafi. A .. WM ma
polskie locale można jeszcze dorobić polskie komunikaty do komfiguratora.
pot-a do WPrefs do przełumaczenia dla chętnego wrzuciłem do innych potów
do_przetłumaczenia/pot.

Jabyś mógł jeszcze coś o GNUstep tak wogóle .. co to da i jakieś
ewentualne uwagi dotyczące integrowania z resztą.

Wogóle trzeba będzie chyba z Debiana zaimportować mechaniz rejestracji
wm-ów i aplikacyjkę do zmieniania domysmego wm-ma użytkownika. Robi się
tego dość dużo. W tej chwili na przemian używam WM i BB (ten też świetny
tylko jeszcze nie ma dorobionego stuffu do konfigurowania z pliku konf).

Wogóle WM ładnie daje się integrować na podłożu GNOME :)