Man - nieudokumentowane i domena PLD

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 12:04:27 CEST

Rzuc okiem na jitterbug <http://samba.anu.edu.au/jitterbug/>. Przyklad
zastosowania masz na <http://samba.anu.edu.au/linux-patches/>.

> nakłonić PLUG by za free dał poddomenę pld.linux.org.pl. Można by także
Mysle, ze pld.linux.org.pl na poczatek moze byc.

Kris
--
Ojciec Hihotnik Trzeci, Szesciotysiecznik, HMS, Jego Wysokość
Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków, Krzysztof G. Baranowski