PLD stable -- PILNE !

Pon, 1 Lut 1999, 16:06:23 CET

On Mon, 1 Feb 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:
[..]
> W obecnej systuacji ciagniecie prac nad PLD-devel i stable staje sie IMHO
> nonsensowne ... (mimo uwspolniania pakietow)...

Nie jest nonsensowne. Długo jeszcze duża ilość hostów będzie pracować na
2.0.x. Do stabilności 2.2.x i glibc jeszcze też jest daleko.

W tej chwili wygląda tak, że ilość energi wydatkowanej na robienie nowych
pakietów dla obecnego stable jest śladowa. Sam też robię pakiety dla
devel, a produkcja pakietu dla stable zajmuje raptem dodatkowo minutę czy
dwie. Poprostu trzeba _tylko_ regularnie opracowywać pakiet po pakiecie. W
zasadzie dopiero teraz mamy szansę się rozkręcić. Jest oprocowywany cały
python, ja robię GNOME, Ty próbujesz różnych rzeczy które zwykle siedzą
nisko dna systemu, właśnie pojawił się głos żeby zająć się modułami
perlowymi, Maciek Paliwoda jest na dobrej drodz żeby zakończyć za kilka
dni inn, a potem zająć się narzędziami z okoliczy, zapewne Marcin Danecki
i osoby które się tu zgłaszały dopracują sprawy z SSL. Wokół apache kręci
się Konrad. Brak jakoś w tej chwili ruchów wokół KDE. Brak jest chyba
nadal silniejszych ruchów wokół instalatora (?).

I jeszcze jedna sprawa związana z tym co nazywasz "szansą rynkową". Nie
krytykuję tego, ale szansą w tym wypadku powinno być zrobienie całości
na maksymalnie dobrym poziomie. Reszta będzie już czystą konsekwencją, a
czas .. no cóż nie zatrzymasz go, nie przebłagasz. O ile będziemy robić to
co robimy to skończymy to we własciwym czasie. Nie ma co się śpieszyć (w
sensie koniecznie na ten termin i już), to raczej w odpowiednim momencie
wszystko nabierze odpowiednią formę i faktórę. Jak za szybko pomalujesz
całość farbą odblaskową, a w sirodku będzie jeszcze wszystko puste, to jak
zacznie to pracować to prędzej czy później pojawią się peknięcia.

Poprostu .. Wojtek nie przejmuj się obecnym stable. Rób wyłącznie dla
devel. To samo do reszty.

Tak jak już kilka dni temu zaznaczałem. Wartoby sformułować warunki w
których uznamy, że obecne devel staje się stable.