PLD stable -- PILNE !

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pon, 1 Lut 1999, 16:37:24 CET

On pon, lut 01, 1999 at 04:06:23 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 1 Feb 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:
> [..]
>
> Nie jest nonsensowne. Długo jeszcze duża ilość hostów będzie pracować na
> 2.0.x. Do stabilności 2.2.x i glibc jeszcze też jest daleko.

wedlug mnie nonsensowne czy nienonsensowne to zbyt ostre podejscie do
rzeczywistosci. moje zdanie jest takie, ze warto by bylo zrezygnowac ze
stable, poniewaz:

- malo komu z nas zalezy na jego istnieniu az tak, zeby je samemu robic
  (gdyby bylo, czemu nie, zainstalowalbym)
- jesli chodzi o starsze wersje, to wole sciagnac redhata i w kilka dni go
  podrasowac, support redhat (jesli chodzi o bezpieczenstwo) ma stosunkowo
  niezly i szybki.
- czy stac nas (glownie jesli chodzi o sily ludzkie) na zabawe dwoma
  dystrybucjami? wedlug mnie - nie.

a tak w ogole to nie wiem, skad sie wzielo twoje, tomku, przeswiadczenie o
tym, ze jajko 2.2 i glibc2.1 sa niestabilne? owszem, jeszcze nie wszystko
zostalo dobrze przetestowane, ale ja nie mam zadnych zastrzezen... i
producenci jajka i glibca tez chyba nie maja, skoro decyduja sie niebawem
na oficjalne przejscie na nowsze wersje.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)