PLD stable -- PILNE !

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 1 Lut 1999, 17:06:23 CET

On Mon, 1 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> No dobra stable "nie ma" dla osób zajmujących się PLD. Ja w tej chwili tak
> czy inaczej mam kilkanaście hostów produkcyjnych i na 2.2.x nie zamierzam
> na nich przejść jeszcze. To samo dotyczyć będzie tych osób, które pracują
> jeszcze na wszystkich obecnych dystrybucjach. Oni też wykorzystują 2.0.x i
> bedą potrzebować softu pod to. 2.0.x ma jedną podstawową zaletę .. działa
> w sposb kontrolowalny i jest już poinstalowane w kupie miejsc. Przejście w
> tych miejscach na 2.2.x to nie jest pstryknąć palcem. tak czy inaczej
> [...]

Jeśli powiedzie mi jak ot tak przejść z 2.0.x na 2.2.x to może...
Ale jak na razie to muszę dbac o to aby moja maszyna działała
bezproblemowo.
Jest to w końcu serwer wydziałowy i choć wielu chętnie zobaczyłoby jego
pad, to ja jednak walczę :) o to aby on nadal działał.

Pozdrawiam.
						Sas.
  UNIX System Administrator, POLAND
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa
    _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
         _/ _/    _/        _/     sas w uci.agh.edu.pl
		http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa