PLD stable -- PILNE !

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Pon, 1 Lut 1999, 17:29:18 CET

On Mon, 1 Feb 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Jeśli powiedzie mi jak ot tak przejść z 2.0.x na 2.2.x to może...
> Ale jak na razie to muszę dbac o to aby moja maszyna działała
> bezproblemowo.
> Jest to w końcu serwer wydziałowy i choć wielu chętnie zobaczyłoby jego
> pad, to ja jednak walczę :) o to aby on nadal działał.

Powiemy, powiemy ... specjaly dokument mozemy w tym celu przygotowac
Ale na swoim hoscie firmowym zostaw to co jest -- nie dotykaj i nie
eksperymentuj na produktywnej maszynie !

Najpierw popracuj na domowej/mniej_waznej maszynie ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin