sendmail z devel

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 4 Lut 1999, 10:04:04 CET

On Thu, 4 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Czy ktoś wogóle tego używa ?
> IMHO jest nie do użycia bez pakietu cf. To tak po pierwsze.
>
> Po drugie wykłada mi się na patchu do wykrywania telneta:
>
> gcc -O2 -m486 -fno-strength-reduce -I.  -DNEWDB -DMAP_REGEX -DNIS
> -D_FFR_MAX_MIME_HEADER_LENGTH=1   -c readcf.c -o readcf.o
> readcf.c:1377: parse error before `{'
> readcf.c:1386: parse error before `}'

Tak ja uzywam i testuje ... na magellanie na mailboxie i na innych
maszynach z glibc-2.0 na pokladzie ...

Czy zagladales moze na ftp.ps.pl czy CVS bo mam wrazenie ze na jkims
starym patchu czy zrodlach sendmaila probujesz zrobic pakiet ...

> Reszta z listy krzaków w sendmailu (z tego co mam już wynotowane w
> %changlelog):
>
> - gzipping man pages instead bzipping2,
> - standarized %post, %preun,
> - changed Groups,
> - added "Requires: m4" for cf subpackage,

> - removed %config and %verify from /etc/rc.d/init.d/sendmail,

Tam jest cos takiego jak -ODaemonPortOption i nie kazdy bedzie chcial
tego uzywac... zatem moze wywalic ta wstawke i wtedy suma kontrolna i
wielkosc sie nie bedzie zgadzala ...

> - changed /var/run/sendmail.st to %ghost (this is not %config file),

Dziala u Ciebie %ghost ? Bo zdaje sie 5-6 postwo puszczalem w sprawie
rpm-2.5.5 + makra %ghost ...

> Do Wojtka żeby nie wycinał jednak (tak jak to już zdążył zrobić w
> przypadku socks5) z %post komunikatu informującego o tym że żeby serwis

... Jak testowalem w grudniu fragmenty instalatora chlopakow to jedna
rzecz mnie zmartwila a mianowicie w okienku "dialogowym" pakiety ktore sie
instalowaly i mialy w %post echo Ble,ble,ble ...

wywalaly pieknie te komunikaty na konsole ... zasmiecajac ja ...
Przypuszczam ze podczas "awaryjnego" korzystania z instalatora RH efekt
byl by ten sam ... poza tym w RH nie zanlazlem takich numerow w pakietach

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin