net-tools i ipv6

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 22:13:37 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja mam kolejną prośbę do osób zajmujących się ipv6 żeby nie zapominali, że
> między ich prywatnymi maszynkami, a tym co może być u innych osób mogą być
> jakoweż różnice. Jedna z takowych mozwych wynikać będzie z tego, że nie
> każdy będzie chciał mieć ipv6 czy np. socks czy kerb5.

O.K powiem tak: Caly stuff jest linkowany z glibcem-2.1 ktory ma wsparcie
dla ip6 tak ze szary uzytkownik nawet moze nie wiedziec o tym, biblioteki
kerb5 ida w 'base' tak ze szary uzytkownik nawet nie wie co sie u
niego
dzieje w systemie i z czym sa linkowane programy -- po prostu nie odczowa
tego i nie ma problemow .... ale to tylko uzytkownik PLD, natomiast jak
uzytkownik RedHata bieze stuff z PLD to potem takie kwiatki wychodza...
Pkiety oznaczone przez *6 to sa te ktore sa w starszych wersjach niz
obecne dla ipv4 i sa juz raczej egzotyka ... pakiety te sa linkowane z
proteza -- libinet6.a i sa powoli obsoletes na rzecz tych linkowanych
z glibc i bez oznaczen -- np. sendmail, tracerote, telnet, ping itp.
Dlatego trzeba uwazac i patrzec czy make nie dostaje dodatkowej definicji
np -DINET6 opodczas kompilacji ...

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148