net-tools i ipv6

Pią, 5 Lut 1999, 22:36:01 CET

On Fri, 5 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> O.K powiem tak: Caly stuff jest linkowany z glibcem-2.1 ktory ma wsparcie
> dla ip6 tak ze szary uzytkownik nawet moze nie wiedziec o tym, biblioteki
> kerb5 ida w 'base' tak ze szary uzytkownik nawet nie wie co sie u
> niego dzieje w systemie

Owszem szary użytkownik nicvzego nie będzie wiedział ale osoba szykująca
system bedzie coś o tym chciała wiedzieć.

Kolejna sprawa. Szykuję się mirror PLD w USA więc kerb stuff będzie musiał
ulec dalszej separacji jeżeli ma do tego dojść.

> i z czym sa linkowane programy -- po prostu nie odczowa
> tego i nie ma problemow .... ale to tylko uzytkownik PLD, natomiast jak
> uzytkownik RedHata bieze stuff z PLD to potem takie kwiatki wychodza...

Jakie ? Nie ma ipv6 ? nie ma kerb5 ?

> Pkiety oznaczone przez *6 to sa te ktore sa w starszych wersjach niz
> obecne dla ipv4 i sa juz raczej egzotyka ... pakiety te sa linkowane z
> proteza -- libinet6.a i sa powoli obsoletes na rzecz tych linkowanych
> z glibc i bez oznaczen -- np. sendmail, tracerote, telnet, ping itp.
> Dlatego trzeba uwazac i patrzec czy make nie dostaje dodatkowej definicji
> np -DINET6 opodczas kompilacji ...

Chyba nie przeczytałeś dokłasdnie poprzedniego listu. Nic nie dotarło ..
kompletnie.