Kolejna ³ata.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 23 Lut 1999, 00:52:58 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nikt do tego nie próbuje nawet Ciebie namawiać. Przejrzyj własne passwd i
> zobacz ile osób ma /bin/sh, a ile /bin/bash. sh ma być do zupełnie czego
> innego niż praca interakcyjna, a kkrypty shellowe to też nbędzie czyste sh
> więc o ile tego typu rzeczy używasz to tez różnicy nie zauważysz zapewne
> (po za prędkościa pracy tych skryptów ;).

A widziales ostatnio cvsa?
W porzadku, ksh moze byc szybszy w configure, niech sobie bedzie.
sktypty startowe nie maja tak duzo przetwazania natomiast uruchamiaja sie
nawzajem na prawo i lewo.
Dla mnie wazne jest ze 2 uruchomione bashe zajmuja mniej pamieci niz
bash+ksh, co wiecej uruchomienie nowej "instancji" basha jest szybsze od
zaladowania ksh a obecnie w rc-scripts w cvsie jest ich 15 do 10.

Mam inny pomysl. Zeby bylo szybciej olejmy shelle i wpiszmy  wszysko do
inittaba.

> kloczek
> --
Grzegorz Stanislawski