Kolejna ³ata.

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 23 Lut 1999, 02:05:45 CET

Grzegorz Stanislawski wrote:

> A widziales ostatnio cvsa?
> W porzadku, ksh moze byc szybszy w configure, niech sobie bedzie.
> sktypty startowe nie maja tak duzo przetwazania natomiast uruchamiaja sie
> nawzajem na prawo i lewo.
> Dla mnie wazne jest ze 2 uruchomione bashe zajmuja mniej pamieci niz

MYLISZ SIE KOLEGO, ALBO UMY¦LNIE K£AMIESZ. ZERKNIJ:

 PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT  LIB %CPU %MEM   TIME
COMMAND
                 0   0   964  964   772 S       0  0.0  2.0   0:00
bash
  208 root       0   0   952  952   768 S       0  0.0  2.0   0:00 bash
  215 root       0   0   488  488   408 S       0  0.0  1.0   0:00 ksh

> bash+ksh, co wiecej uruchomienie nowej "instancji" basha jest szybsze od
> zaladowania ksh a obecnie w rc-scripts w cvsie jest ich 15 do 10.
>
> Mam inny pomysl. Zeby bylo szybciej olejmy shelle i wpiszmy  wszysko do
> inittaba.

Chyba jednak lepiej faktycznie: Je¶li nie wiesz co peciesz to mordê....

--Marcin