Kolejna łata.

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 24 Lut 1999, 11:34:42 CET

[wtorek, 23 luty 1999], Marcin Dalecki napisał(a):

> Zresztą Arkadiusz już chyba te moje propozycje zmiany kupił i
> wprowadził.
> (Dzięki.)
Kupił ;) tzn. jak dla mnie to wszystkie możliwe skrypty powinny wykorzystywać
/bin/sh i nie korzystać z rozszerzeń basha ... oczywiście nie dotyczy się do
skryptów typu adduser, które muszą korzystać basha ze względu na NLS ...

> Widzę jeszcze jeden jedyny problem, jakim jest poprawne dostosowanie
> /etc/profile do możliwych różnych shell-i. Widziałem jak to się robi
> pod Solarisem i mam to już w domu gotowe. Jeśli więc ktoś
> chciałby zerknąć na mój profile i odpowiednio dopasować to co jest
> instalowane domyślnie w skel i rc-scripts z PLD to chętnie go
> podrzucę....
jestem chętny ...

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+