Kolejna łata.

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 24 Lut 1999, 12:00:29 CET

[wtorek, 23 luty 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> [...]
to powinno być raczej
	if [ -n "$BASE_SHELL" ] && [ -x "$BASE_SHELL" ]; then

> Wydaje mi się, że powyższe ma jedną wadę. Tracimy kontrolę z poziomu bazy
> rpm-a nad jednym i to dość ważnym linkiem /bin/sh.
Coś za coś ...

> Także taki element
> autokonfigurowania się poprzez modyfikację w trakcie startu wydaje mi się
> ciut niebezpieczny.
Nie startu tylko podczas instalowania rpma z jakąś tam powłoką

> Wydaje mi się, że dobre byłoby jednak w takiej
> sytuacji pośrednie rozwiązanie, w którym pakiet pdksh miałby w sobie linka
> /bin/sh, a powstałby dodatkowy pakiet który miałby "Obsoletes: pdksh",
> "Requires: bash" i zawierałby w sobie link bash -> sh + groff includ z
> manem.
ale tu uwzględniasz tylko dwie powłoki: /bin/bash i /bin/ksh
a jak mi by się zachciało mieć zsh jako /bin/sh albo csh albo jakąś inną
powłokę ?

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +