Kolejna łata.

Śro, 24 Lut 1999, 12:39:27 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
[..]
> ale tu uwzględniasz tylko dwie powłoki: /bin/bash i /bin/ksh
> a jak mi by się zachciało mieć zsh jako /bin/sh albo csh albo jakąś inną
> powłokę ?

Z zsh nie wiem jak jest ale chyba też jest zdodny z posix sh. Co do [t]chs
to już (raczej) tej zgodności nie ma to jest C shell. Tym bardziej nie
będzie w przypadku innych jak esh czy jeszcze inne choć ash też chyba jest
z posix sh zgodny. W każdym bąć razie chyba jednak zezwolić na
modyfikowanie (przeoczyłem to %pre jak czytałem Twój poprzedni list) w
%pre dostrzegam kontem ok jakieś komplikacje (trzeba się nad tym jeszcze
zastanowić).

Co do samej zawartości /etc/profile to też trzeba jeszcze przejrzeć
włąśnie inne shelle i sprawdzić czy czegoś nie trzeba by dodać w tym pliku
do tych *sh.