Kolejna ³ata.

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 24 Lut 1999, 15:14:37 CET

Tomasz K³oczko wrote:

> On Wed, 24 Feb 1999, Arkadiusz Mi¶kiewicz wrote:
> [..]
>
> Z zsh nie wiem jak jest ale chyba te¿ jest zdodny z posix sh. Co do [t]chs

zsh jest jak najbardziej, pracowa³em z nim pod FreBSD do¶æ sporo.

> to ju¿ (raczej) tej zgodno¶ci nie ma to jest C shell. Tym bardziej nie
> bêdzie w przypadku innych jak esh czy jeszcze inne choæ ash te¿ chyba jest
> z posix sh zgodny. W ka¿dym b±æ razie chyba jednak zezwoliæ na

za ash nie daje g³owy, ale jest to z za³o¿enia te¿ cz³onek rodzinki
Bournów :-). Trzeba jednak siê nieco pilnowaæ /etc/profile bo ash
nie ma aliasów. tcsh to domy¶lny shell w Co¶BSD (pierwsze co wywalam)
i dalszy rozwój orignalnego csh. Napewno nie ma nic wspólnego z
posix-em.

> modyfikowanie (przeoczy³em to %pre jak czyta³em Twój poprzedni list) w
> %pre dostrzegam kontem ok jakie¶ komplikacje (trzeba siê nad tym jeszcze
> zastanowiæ).
>
> Co do samej zawarto¶ci /etc/profile to te¿ trzeba jeszcze przejrzeæ
> w³±¶nie inne shelle i sprawdziæ czy czego¶ nie trzeba by dodaæ w tym pliku
> do tych *sh.

Jesne minimum analogczne ustawienia zale¿ne od $TERM....

--Marcin