postfix

Nie, 28 Lut 1999, 19:19:34 CET

On Sun, 28 Feb 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:
[..]
> 3. nie za bardzo rozumiem twoje problemy, dla mnie wydaje sie znacznie
> prostsze zalozenie konkretnej dla uzytkownika quoty tylko na wolumenie
> /home, natomiast na wolumenie /var ustawienie quoty potrzebnej tylko do
> prac tymczasowych na /tmp. dla mnie ~/Mailbox jest zbawieniem prostoty
> administracji.

To jest dość ważne .. przynajmniej dla mnie. Sam tych trzech czy czterach
większych hostach jakie mam mam duużego /var/spool/mail ale zawsze pojawi
się jakis palant{ka} i ktoś to zapcha (tak czy inaczej). Chętnie
przeszedłbym też na model w który mmoge operować tylko jedną quotą per
użytkownik. Widzę tylko jedno jeszcze ale .. żeby użytkownik o ile
otrzymuje list, który już zmieścić się u niego nie może i list jest
odrzucany żeby o ile jest to możliwe otrzymywał także do własnej skrzynki
list o tym, że listu o rozmiarach XX KB nie mógł już otrzymać bo
przekroczył ilość miejsca jaka była na jego zasoby zaezerwowana i żeby
zrobił coś z własnym spoolem lub zeby skontaktował się z adminem w celu
powiększenie zasobów jakie mu są przydzielelane (może nawet Cc do
postmastera ?). Wiem .. to takie małe "Aj łysz .. " ale moze któryś z MTA
już ma takie "cósik" ?