Propozycja: mgetty

Nie, 28 Lut 1999, 19:36:09 CET

On Sat, 27 Feb 1999, Jacek Osiecki wrote:
[..]
> Teraz nowe pakiety, które bym dodał:

Jacek podeślij informacje potrzebne do założenia Ci konta w CVS :)
Prośba także do innych których już znalećli włąsny kawałek który
potencjalnie mogliby próbować obrabiać, a nie mają jeszcze dostępu RW do
CVS.

Przypomnę co wchodzi w skład takiej paczki informacji:
1. e-adres kontaktowy,
2. wynik wykonania:

$ echo "<mój_login>:"`perl -e 'print crypt "<hasło>", "<salt>"'`

gdzie <salt> to są dwie dowolne literki .. a <mój_login> i <hasło> to
chyba nie musze tłumaczyć co to .. :)