rózne problemiki ;-)

Ziemek Borowski ziembor w ceu.edu.pl
Pią, 1 Sty 1999, 11:25:55 CET

* brak jest (przy aktulanym modelu instalacji ;-)
czegos co tworzyloby plik /etc/localtime

* wiem ze wyszedl nowszy filesystem, ale go jeszcze nie sprawdzilem:
brak /var/lock/subsys, /home/users
a i czesci katalogow z /etc/passwd (np. /var/qmail, /var/spool/lpd,
/var/spool/news, /home/petidomo) -- ja wiem,
ze sa dodawane przez inne pakiety, ale
wobec tego nie wkladajmy ich do szkieletowego /etc/passwd...
(bo pwck nie zwraca 0 tylko bledy...
* BTW... linia
http:x:51:51:HTTP User:/home/httpd
w /etc/passwd powinna wygladac:
http:x:51:51:HTTP User:/home/httpd:/bin/false

* nie do konca jestem pewien czy to blad mojego sposobu instalacji
(nie odpalalem z dyskietki ale z innej linuksowej partycji przez cpio i
chroota ;-( czy ktoregos z pakietow...
ale /usr/lib mial atrybuty drwx--x--x... co niektorym programom
przeszkadza... (nie jestem pewien, czy to nie bylo drwx------ ;-).

* sugestia organizacyjna:
cd /pub/Linux/PLD/
mv boot i386
mv base i386
(w tej chwili mirroruje tylko i386 i SRPMS i nie widze powodow by to zmieniac:
rekompilacje na axp bede wykonywal sam, a SPARCow, ani innych mipsow
u siebie nie mam)
Poza tym jest wielce prawdopodobne ze i386 i SRPMS wkrotce przestana
sie miescic na jednym CD wiec ich separacja jest nawet sensowna ;-)

* wara mi od:
 - pakietow z dokumentacja (howto`s, ldp, nag)
 - indexhtml