Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Sob, 9 Sty 1999, 21:09:39 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> OK w Qpie razniej ;)

> Patche na glibc-2.1 tak sa robione ze da sie przekompilowac pakiet na
> glibc-2.0 ...

Wojtek to nawet nie o to chodzi. Od tego jest branching w CVS jezeli
tego by się nie dało we wspólnych plikach zawrzeć :)

Ech .. stop. Poczytajcie cokolwiek o CVS. dobre jest to co jest w
"info cvs". Zdaję sobie sprawę z tego, że mam tu przewagę nad resztą gdyż
narzędzi typu RCS/PVCS używałem jeszcze jak pracowałem w Crosscomie w
grupie developerów która liczyła prawie 200 ludzia typko w PL i z jeszcze
dwa razy tyle za Wielką Wodą i nie czuję przed tym narzędziem
najmniejszego strachu. Żeby reszta Toważystwa mogła się też w takowe
przekonanie do CVS zaopatrzyć potrzebne są poligonowe działania.

Taki poligon już powstał i strzelać można już i to nie tylko ślepakami :)
Trzeba tylko "po karabiny do zbrojowni się zgłosić" znaczy się podesłać mi
dane potrzebne do zaklęcia potrzebnego mi do założenia konta w CVS :)