Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Sob, 9 Sty 1999, 21:12:16 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> I na tym sie koncza... M.in. dlatego proponowalem to

No tez nie do konca ... 750 root.root na katalogach z konfigami,
640 root.root na plikach konfiguracyjnych > NO SUID< (no pare sztuk ;)
dalej spora czesc ipv6/kerberos (fetchmail tez bedzie kerberos/ipv6)
dalej wszystko pod jajko 2.2 ... no ale stable tez zaraz bedzie
przechodzilo na 2.2.

Trzeba pomyslec nad tym ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148