Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Nie, 10 Sty 1999, 10:32:26 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> tutaj z tymi SUIDami troche imho przesadzasz... Tj. zdejmujesz je niemal
> mechanicznie (pamietasz moje skargi na screena? -- okazalo sie ze winien
> byl brak zamontowanego /dev/pts(a), a zmylilo mnie to ze na axp tez
> go nie bylo, a screen dzialal ;-( -- ale przypisywalismy wine zdjeciu
> SUIDa)

Nie przesadzam ... tak gdzie to jest niezbedne czyli pt_chown (co tez nie
do konca jest prawda), passwd, ping, traceroute, sendmail (tez mozna to
obejsc ..) chfn, chsh, su (wszystkie pod kontrola PAM) no i w tej
'drukarce' ze 2 sztuki ale oczywiscie jako 4710 ...

Zauwaz, ze przy obecnej ilosci "S"-ek nie ma problemow z praca z nieroota
na maszynie... ba nawet 711 na binarkach przestaly mi juz
dawno przeszkadzac -- idzie sie przyzwyczaic i po paru dniach pracy nie
odczowasz roznicy m/755 a 711 ;)

> Wiec sieciowe rzeczy niech maja dd... nie widze powodu dla ktorego takie
				  ^^^ Ziemek -> to bedzie wygladalo
'mocno nieestetycznie' juz lepiej zastanowic sie nad *-.i586.rpm

> rzeczy mialyby dotyczyc TeXa, xemacsa (gnusa moze tak ;-), czy
> mutta lub vima. Naprawde, niezaleznie od tego co kloczek pisze o

Jezeli binarki beda 711, %Summary(*): na koncu sekcji informacyjnej,
bzipowane many, prwidlowoe 'provides' w pakietach dla modulow i bibliotek
dzielonych, jak rowniez pare innych szczegolow to moga byc razem ...
Nie ma najmniejszego sensu kompilowac na glibc-2.1 pakietow stable, bez
tych poprawek ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin