Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 9 Sty 1999, 21:22:49 CET

On Sat, Jan 09, 1999 at 09:12:16PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> No tez nie do konca ... 750 root.root na katalogach z konfigami,
> 640 root.root na plikach konfiguracyjnych
to jak wyzej...

> NO SUID< (no pare sztuk ;)

tutaj z tymi SUIDami troche imho przesadzasz... Tj. zdejmujesz je niemal
mechanicznie (pamietasz moje skargi na screena? -- okazalo sie ze winien
byl brak zamontowanego /dev/pts(a), a zmylilo mnie to ze na axp tez
go nie bylo, a screen dzialal ;-( -- ale przypisywalismy wine zdjeciu
SUIDa)

> dalej spora czesc ipv6/kerberos (fetchmail tez bedzie kerberos/ipv6)
> dalej wszystko pod jajko 2.2 ... no ale stable tez zaraz bedzie
> przechodzilo na 2.2.

Wiec sieciowe rzeczy niech maja dd... nie widze powodu dla ktorego takie
rzeczy mialyby dotyczyc TeXa, xemacsa (gnusa moze tak ;-), czy
mutta lub vima. Naprawde, niezaleznie od tego co kloczek pisze o
galeziach  w CVSie uwazam ze nie ma sensu dublowac roboty/ilosci plikow
nad ktorymi trudniej zapanowac tam gdzie to niepotrzebne...

oj, tak...