qmail 1.03

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 20 Sty 1999, 11:46:05 CET

On Wed, 20 Jan 1999, Marcin Korzonek wrote:
> Właśnie -- z tym jest problem. Przez katalogi qmail-a są kłopoty
> z mountowaniem /var noexec i nosuid. Ideałem byłoby rozrzucenie qmail-a
> po drzewku /usr, ale IMHO należałoby to uzgodnić z DJB. Podobnie jak
> sprawę binarki qmail-a w RPMie.
Jedno pytanie. Czy to co jest napisane w sprawie tego drzewka
i binarki to jest fragment README czy tez wymagania licencyjne ?
Jesli to pierwsze to co on tam dokladnie napisal ? Czy cos w stylu -
jesli  chcesz to zrobic, to musisz miec moja zgode, czy tylko jesli
chcesz to zrobic poinformuj mnie o tym. Jesli to drugie, to niech
ktos wysle maila w stylu:

--- cut ---
Czesc,

robimy dytrybucje i konieczne jest rozrzucenie qmaila w calym
drzewie katalogow oraz stworzenie binarnego pakietu. Calosc
(jak juz bedzie gotowa) bedzie dostepna pod adresem XXXXX.

Pozdrowienia,
PLD Team

i po krzyku.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."