qmail 1.03

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 22 Sty 1999, 18:12:58 CET

On Wed, 20 Jan 1999, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Jedno pytanie. Czy to co jest napisane w sprawie tego drzewka
> i binarki to jest fragment README czy tez wymagania licencyjne ?
> Jesli to pierwsze to co on tam dokladnie napisal ? Czy cos w stylu -
> jesli  chcesz to zrobic, to musisz miec moja zgode, czy tylko jesli
> chcesz to zrobic poinformuj mnie o tym. Jesli to drugie, to niech
> ktos wysle maila w stylu:
[...]
Może mi się zdaje ale widziałem w debianie qmaila...

a swoją drogą - nawet jeżeli nie da się uzyskac zgody autora na
rozrzucenie plików to proponuję zrobić pakiet z plikami w /var/qmail - w
sumie warto... tylko prośba o dołącznie dotforward no i o przystosowanie
MUA/MDA do pracy z ~/Mailbox lub Maildir (ale nie chodzi mi tu o sztywne
wpisanie tych rzeczy lecz o umożliwienie wyboru
/var/spool/mail|~/Mailbox|~/Maildir (duzo roboty))

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \