Kajam się

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Śro, 20 Sty 1999, 21:54:34 CET

[środa, 20 styczeń 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Kwestia jeszcze
> czy maintainer pepeszy też chciałby żeby coś takiego tam się znalazło
> (IMHO dobrze by było ..).
IMHO nie koniecznie. Czy jest sens wystawiania w CVS projektu nad którym
"bezpośrednio" pracuje tylko jeden człowiek (czytaj ja) ? Jak do tej pory
nikt nie przysłał mi żadnego patcha do PePeSzy (oczywiście poza Twoim z
automake/autoconf). Więc narazie bym się wstrzymał.

Przy okazji: Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, sugestie czy znalazł błędy w
PePeSzy to niech śmiało do mnie pisze. Mile widziane są zarówno sugestie,
jak i patche.

[porada dnia] PePeSza świetnie nadaje się do przenoszenia tłumaczeń
programów na ich nowsze wersje.

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl