qmail 1.03

Pawelek kaszyn w ak.diecezja.waw.pl
Wto, 26 Sty 1999, 15:25:39 CET

Marek Obuchowicz wrote:

> a swoją drogą - nawet jeżeli nie da się uzyskac zgody autora na
> rozrzucenie plików to proponuję zrobić pakiet z plikami w /var/qmail - w
> sumie warto... tylko prośba o dołącznie dotforward no i o przystosowanie
> MUA/MDA do pracy z ~/Mailbox lub Maildir (ale nie chodzi mi tu o sztywne
> wpisanie tych rzeczy lecz o umożliwienie wyboru
> /var/spool/mail|~/Mailbox|~/Maildir (duzo roboty))

Czegos tu nie rozumiem. Uzywam qmail'a 1.03 od jakiegos czasu i nie mam
problemu, z katalogami. Pakiet 1.03-7  wzialem chyba z contriba (ale nie
zarzekam siem ze na pewno). Sprawaw wyglada tak, ze owszem w /var/qmail
sa wszystkie bin, etc.., ale to sa tylko linki do rozrzuconych po innych
miejscach katalogow:
[root w Przyjaciel /root]# l /var/qmail/
total 2
lrwxrwxrwx   1 alias    qmail          21 sty 14 11:39 alias ->
./../etc/qmail/alias
lrwxrwxrwx   1 root     qmail          19 sty 14 11:39 bin ->
../../usr/bin/qmail
lrwxrwxrwx   1 root     qmail          24 sty 14 11:39 boot ->
../../usr/lib/qmail/boot
lrwxrwxrwx   1 root     qmail          23 sty 14 11:39 control ->
../../etc/qmail/control
lrwxrwxrwx   1 root     qmail          24 sty 14 11:39 doc ->
../../usr/doc/qmail-1.03
lrwxrwxrwx   1 root     qmail          13 sty 14 11:39 man ->
../../usr/man
drwxr-x---  11 qmailq   qmail        1024 sty 14 11:39 queue
-rwxr-xr-x   1 root     root           40 lis 18 20:24 rc
lrwxrwxrwx   1 root     qmail          21 sty 14 11:39 users ->
../../etc/qmail/users

A tu jest kawalek header'a z tego pakietu qmail:
Name        : qmail                       Distribution: (none)
Version     : 1.03                              Vendor: (none)
Release     : 7                             Build Date: Tue Sep  1
22:41:44 1998
Install date: (not installed)               Build Host: acts.fay.ar.us
Group       : Utilities/System              Source RPM: (none)
Size        : 382103
Packager    : david w summersoft.fay.ar.us
URL         : http://www.qmail.org/
Summary     : qmail Mail Transport Agent
Description :
qmail is a small, fast, secure replacement for the SENDMAIL package,
which is

Moze to w czyms pomoze.
--
						Pawelek