QMAIL i IPv6?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 5 Lip 1999, 10:22:24 CEST

[niedziela, 04 lipiec 1999], Bartek Rozkrut napisał(a):

> hmmm, a xinetd albo g2s są złe?
a powiedz mi gdzie jest primary site dla g2sa (tylko jak znajdziesz adres to spróbuj się
z nim połączyć ;)

> Mają masę możliwości, a xinetd jest już nawet szeroko stosowany i szybko
> rozwijany(dwie wersje - stable i devel)...
fajnie a IPv6 i czytanie konfiguracji z wielu plików z danego katalogu umie ?

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support