rc-scripts

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 5 Lip 1999, 11:51:57 CEST

[poniedziałek, 05 lipiec 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> Wlasie o to mi chodzi. Chociaz to nie takie wazne.
>
> A kontynujac koncer zyczen, bedzie w PLD jakies wsparcie dla QoS, policy-routing, ... itp. ?
QoS'a narazie nie będzie (chyba że wytłumaczysz mi obsługę wszystkich schedulerów),
policy routing będzie (bo wiem jak to się robi :P)

W sumie będziemy się starali wspierać wszystkie cuda jakie są dostępne w jajcach 2.{2,3}.x

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support