Xwindow i xinit, inn, itp

Czw, 8 Lip 1999, 21:41:05 CEST

On Wed, 7 Jul 1999, Bartosz Waszak wrote:
[..]
> No to kolejna propozycja można by zrobić tak

Postaram sie to zaraz mocniej przeanalizoewać ale w tej chwili mam także
jeszcze inna propozycję. Otóż na debian-devel kilka dni temu zgłosił się
gość z gotowymi skryptami do XSession ale bardzo ładnie i prosto
zmodularyzoewanymi. Myślę, że jakby to pożenić do mielibyśmy coś bliskiego
ideałowi to znaczy że w podstawowych skryptach nie byłoby mowy o żadnych
nazwach konkretnych WM czy DM, a te mogłby się ładnie zarejestrować i w
ten sposób użytkownik końcowy uzysłaby możliwość wyboru miedzy tym co jest
w systemie.

Zaraz wrzucę to do repo do modułu Xsession to inni też będą mogli to
obejrzeć i po złożeniu tego co Ty dodałeś zastanowić się do którego żłoba
dalej to poprowadzić.

[..]
> u nas zamiast /etc/environment mogłbybyć pam_env i podstawowe zmienne
> byłyby z tamtąd definiowane

Dokładnie. Różnych miejsc gdzie trzeba wstrzelić konkretne środowisko
jest sporo i robienie tego z użyciem PAM wydaje się jaknajbardziej
porządane i eleganckie.