Problemy z glibc 2.1.1?

Śro, 9 Cze 1999, 21:39:54 CEST

On Wed, 9 Jun 1999, Artur Frysiak wrote:

> Czy jesteś pewien że wołanie sorta jest nie prawidłowe ?
> Ulrich zaproponował coś innego i to działa (podobnie jak Twoje rozwiązanie).
>
> Ulrich Drepper pisze tak:
[..]
> No, -n is what we want.  I don't know what the problem was but add
> LC_ALL=C in front:
>
> 	sort = "LC_ALL=C sort -n > " tmpfile;

W manie stoi:

 -n     compare according to string numerical value, imply -b

Niby rzeczywiście porównywane są w tym momencie wartości numeryczne i
chyba jedynym szczegółem jaki trzeba uwzględnić jest to żeby podczas
wykonywanai tego sorta znakiem oddzielajacym część całkowitą od resty w
liczbie był zank "." co ma wymusić włąśnie LC_ALL=C.

Grzesiek, a jak to dokładniej według Ciebie należałoby porównywać ?