Najnowszy RPM

Śro, 2 Cze 1999, 00:19:32 CEST

On Tue, 1 Jun 1999, Martin Dalecki wrote:
[..]
> Gorąco polecam każdemu przejść z kawy na czaj. Równie mile
> pobudza umysł - a jednak nie prowadzi w nadmiernych ilościach
> do nerwicy oszczędza pęcheż i nie uzależnia itp...
> Naprawdę gorący kubek herbaty to jest to!

Jeszcze jak studiowałem na elektronice na PG to pod koniec pierwszego roku
stwierdziłem, że herbata to za dużo. Z obserwacji .. tylko Ci co nie pili
herbaty i kawy byli w stanie wytrzymać powiedzmy np. raz na dwa tygodnie
po około 50-60 h bez snu. Pijący kawę zazwyczaj wysiadali po 24 h ..
najdalej 30 :) Ja sam kawy nie pijam (w życiu może kilka szklanek w sumie
wypiłem, a i tak jak mój ojciec klasycznie po niej zasypiam). Herbatę
pijam od święta (jak pojadę do rodzinki). Nie spać po 30h nie jest dla
mnie dużym obciążeniem .. zresztą na nie spanie są stare dobre sposoby
które z chemią nie mają bynajmniej nic wspólnego. Zazwyczaj wystarczy
uklęknąć i złapać się rękami za kostki u nóg pochylając się nieco do tyłu.
Dwie minuty takiej pozycji i sen odchodzi (za pierwszym razem .. potem już
na krócej) na kilka godzi (w takiej pozycji poprawia się ukrwienie układu
nerwowego wokół rdzenia kręgowego .. przynajmniej koleś który teraz
studiuje fizykoterapię jak mu powiedziałem o swoich sposobach sam się po
tym klepnął w czoło, a ponoć przemęczenie i niedokrewienie niektórych
obszarów wokół rdzenia jest jednym z podstawowych "bodzców" do zaśnięcia
;). Wiedza o takich rzeczach przydaje sie na studiach, a szczególnie przed
egzaminami ;) .. ale to już zupełnie na marginesie :-)