Lista PLD

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Nie, 20 Cze 1999, 13:17:38 CEST

On Sun, Jun 20, 1999 at 12:56:33PM +0200, Michal Margula wrote:

> Ostatnio się zorientowałem, że lista zapisała mój niepoprawny mail. To znaczy
> zamiast zapisać na podany zapisała ten, z jakiego komputera była wysyłana poczta
> i teraz poczta idzie mi bezpośrednio na kompa. Straciłem pewnie przez to masę
> maili. Z kim się skontaktowac w sprawie zmiany wpisu? A może mogę to zrobić sam?

Ehm  .. zerknij na nagłówki:

Mailing-List: contact pld-list-help w pld.org.pl; run by ezmlm
list-help: <mailto:pld-list-help w pld.org.pl>
list-unsubscribe: <mailto:pld-list-unsubscribe w pld.org.pl>
list-post: <mailto:pld-list w pld.org.pl>

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin