tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 24 Mar 1999, 20:09:49 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Akurat po tej konferencji co ją nawiedziłeś sporo gotówki mają/mamy (w końcu
> formalnie obaj należymy ;-).

Aaa.. to teraz juz wiem dlaczego mi druczku do wpalty na poczcie na knto
PLUG jeszcze nie przyslali ... Zarobili troche forsy i im sie w glowach
poprzewracalo do tego stopnia ze zapomnieli "dziesiecine" zebrac od
czlonkow ;)

PS Tylko nie przypominaj im o tym bo chwilowo jestem splukany ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin