tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Śro, 24 Mar 1999, 20:43:11 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Aaa.. to teraz juz wiem dlaczego mi druczku do wpalty na poczcie na knto
> PLUG jeszcze nie przyslali ... Zarobili troche forsy i im sie w glowach
> poprzewracalo do tego stopnia ze zapomnieli "dziesiecine" zebrac od
> czlonkow ;)

Ech żerty .. :)

Dopóty dopóki nie było sirodków finansowych To nie było o czym mówić o co
próbować. Tak wogóle to główny zastrzyk był nie składek, a z konferencji
właśnie, kóra pod względem finansowym wypadła o wiele lepiej niż było
przewidywane (zakładane było wyjście na zero liub lekka strata).

Teraz jak są sirodki to się próbujemy zsatanawiać jak je można stosownie i
najefektywniej wykorzystać.
Mój pomysł wynikał z obserwacji tempa robienia tłumaczeń (IMHO za niskie).
Otóż lekarstwem miałoby być robienie wstępnych tłumaczeń wyznaczonych
materiałów (nawet many ale też brakujące HOWTO czy inne rzeczy) przez
firmy zewnętrzne. To była moja jedyna propozyycja jaką przedstawiałem
Krzyśkowi mająca powiązania z finansami PLUG.

O ile miałoby to sens i pchnęłoby rzeczywiście tłumaczenia to deklarowałem
się także, że uczestniczyłbym w chodzeniu po firmach w celu zdobywania
dalszych finansów na taki cel.
Przy założeniu, że byłoby to sensowen (wiidać byoby zysk w trakcie
wydawania już tylko finansów PLUGowych) proponowałem także tantiemy dla
tłumaczy indiwidualnych.
Po wszystkim właścicielem intelektualnycm byłby PLUG, a materiały byłyby
udostępniane na zasadach GPL.
Tak czy inaczej jeżeli finanse mogłyby coś tu pomóc to PLUG wydaje się tu
dość dobrym łącznikeim między tymi co pieniądze mają, a tymi co mogli by
wziąć jakieś pieniądze za wykonanie czegoś ku dobru ogólnemu gwarantując
na dobrym poziomie wydanie tych finasów bez zawracania głowy płacąym na
ten cel organizowania całego przedsięwzięcia.

Tak czy inaczej jezeli ktoś widzi jakiś sensowny sposób wykorzystania
finansów PLUG (jest tego coś koło 12 tyś zł teraz) to prosiłbym o
podpowiedzi.