tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Śro, 24 Mar 1999, 20:27:07 CET

[środa, 24 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Popracowałbyś trochę z CVS to zmieniłbyś zdanie. To jest czysty przypadek,
> że w większości nie tworzymy źródeł w C, a cvs nie nadaje się wyłąćznie do
> C ale take to każdej innej materii która jest zmienna i daje się ją
> zapakować w pliki. To po primo.

Zgoda... tyle że np. nie widzę sensu ładować binarek do cvsu jak w
CVSROOT:        /cvsroot
Module name:    SOURCES
Changes by:     kloczek 99/03/23 08:07:00

Added files:
        .              : gtop-1.0.1.tar.gz

Log message:
20677ff8e3bb3f658ab0860969140cc2  gtop-1.0.1.tar.gz

zrobiłeś... Już nie wspominam że by zobaczyć co zmieniłeś muszę otworzyć
list (a w temacie zamiast kto mogloby chyba być napisane co?)

> Secundo. Zapisałbyś się na commit-list to widziałbyś zmiany jakie są dzień
> w dzień, a jest ich przynajmniej kilkadziesiąt dziennie.

W większości nie przekładające się na zasoby do wytestowania. Czytaj:
co z tego że sobie kłoczek zmieni coś w specu, jak ja by updatewać
maszynę muszę pół dnia poświęcić na ściąganie całego repozuytorium, a
potem drugie pół na kompilowanie. Być może jestem niedouczony technik bez
dyplomu uniwersytetu ale mi CVS w obecnej postaci nie leży... I obawiam
że zadowoli mnie albo automat w generowaniu pakietów w repozytorium +
porządek tamże lub cvsup jak w FreeBSD. Pośrednia droga jest jak dla
mnie zbyt uciążliwa ;-(.

> Tertio. O jakich zmianach mówisz i czy masz tu na myśli PLD czy RH bo nie
> za bardzo jest to dla mnie jasne.

Skrypty startowe zamiast tradycnego echo coś tam mają jakieś show,
deltext, ok jako komendy. Nie wiem przez co są one interpretowane, bo u
mnie systemie nie ma takich poleceń... ale w skryptach wystepują... (zdaje
się że to jakieś aliasy/funkcje z /etc/rc.d/init.d/functions).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/