tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 24 Mar 1999, 20:27:22 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Skrypty startowe zamiast tradycnego echo coś tam mają jakieś show,
> deltext, ok jako komendy. Nie wiem przez co są one interpretowane, bo u
> mnie systemie nie ma takich poleceń... ale w skryptach wystepują... (zdaje
> się że to jakieś aliasy/funkcje z /etc/rc.d/init.d/functions).

Dokladnie sa w /etc/rc.d/init.d/functions ...

Ja mam to szczescie ze mam jeszcze ciut wczesniejsza wersje rc-scriptow,
wszystko startuje na kolorowo (odlot niesamowity ;) ale najnowszych
jeszcze nie odwazylem sie zainstalowac na magellanie (bin-> ksh itp.)
Problem generalnie polega na tym ze CVS CVS'em ale qrna ftp z
"binarnym odbiciem lustrzanym" musi byc i kropka (point tudziez toczka ..)
I kazdy kto sciaga oprogramowanie z ftp.pld.org.pl musi miec
zagwarantowana chocby podstawowa spojnosc pakietow -- tzn jak sa jakies
wieksze zmainy z rc-scriptach to wszystkie servisy rowniez _rownoczesnie_
musza byc wystawione na ftp razem z nimi aby byla spojnosc, jezeli
zmieniami np wersje gtk/glib to wszytkie 30-35 pakietow (wowie tak na oko)
czyli mtr, mc, itp itd, rowniez powinny zostac prekompilowane pod nowymi
bibliotekami i razem wystwaine na ftp. Chodzi o to aby aby gosc, mogl
pobrac garsc pakietow i wykonac duze 'rpm -Uvh *.rpm' IMHO nie powinno sie
dopuscic do sytuacji takiej ze w CVS jest Qpa specow patchy zrodel i
wszysto z innej parafii ... tzn. qt-1.42 a na ten przyklad binarne
KDE wystawione na ftp bylo kompilowane na qt-1.41 .. Oczywiscie b. ciezko
jest zapanowac nad tym wszystkim i chyba najlepszym miernikiem spojnosci
wszystkiego jest jedna/dwie maszyny testowe z aktualnym softem
wystawionym na ftp czy tez z repozytorium CVS .. -- bez _jakichkolwiek_
zmian autorskich w systemie ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin