M$ vs. PLD ? ;)

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 28 Mar 1999, 18:17:06 CEST

On Sun, 28 Mar 1999, Konrad Stepien wrote:

> Na p200MMX 64RAM chodzi całkiem calkiem, a spatchowany X-serwer nie
> sprawia mi na razie problemów. Ja bym wsadził te patche do rpm-a
> z X-ami (może być do supproted).
> A co do maszyny która będzie robiła za Win95-serwera, to właśnie będę
> to testował na Selerku 333 z 96 RAM.
> Dla firmy może to być całkiem ciekawa alternatywa, która umożliwi
> łagodne przechodzenie z G95 do Linuxa.

My z dzemikiem mamy juz po windzie 95 na pokladzie ;) Ale jeden problemiq
-- zrobione jest bridgowanie + masquarada na kazdym z hostow coby winda
mogla na swiat wylazic i w wypadku dyskow SCSI (nie mozna pracowac na raw
dysku tylko na wirtualu) i niestety nie widzi naszych maszyn z
uruchomionym serverem samby .. tzn 4 unixy z samba w naszej podsieci a
glupie windy (na vmware) widza tylko servery novellowe z terenu calej
Politechniki ... (no taka ikonka "otoczenie sieciowe" czy jakos tak .. ;)
Ale chyba glownie o to chodzi aby na mocniejszej maszynie postawic
aplikacje windziane z windowsem (sa takie gdzie niestety nie ma
opdowiednika pod Linuxa ;( i z terminali z nich korzystac ....
Oszczednosc pieniedzy + stabilnosc windowsow ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin