postfix i $HOME/Mailbox (alsa)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 1 Mar 1999, 13:07:20 CET

[poniedziałek, 01 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wogóle jak to jest z alsą. Czy ktoś wogóle kiedys planuje zastąpienie alsą
> całego suund wsparcia jakie jest w kernelu ?
> Sama alsa wydaje się tu przedewszystkim w miarę ładnie od wyglądu i
> założeń projektu skonstruowana, a to co jest obecnie w kernelu przypomina
> raczej paczkę drożdży rzuconych na ciepłą blachę.
Niestety nic mi na ten temat nie wiadomo ... trzeba by się zapytać
Jaroslav Kysela <perex w jcu.cz> i/lub developerów jajka ...

> Ops .. miałem jedno na myśli, a pytałem się o drugie. Chodziło o mailbox.
Na razie mamy 3 głosy (Tomek, ja, Sergiusz) za i jeden przeciw (Grzesiek) ...
więc ... chyba przechodzimy na $HOME/Mailbox ... :>

Niestety obawiam się, że sendmaila nie będzie się dało (w prosty sposób of
kors) ... ale można robić linki tyle że ln -sf /var/spool/mail/$USER
$HOME/Mailbox tak by sendmail się nie pluł ... (ale pewnie będą się wtedy
pluły serwery pop3, imap itd.)

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org
/__/    /____/ /____/     misiek w pld.org.pl             cron w irc.pl