postfix

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 1 Mar 1999, 19:12:25 CET

On Mon, 1 Mar 1999, Bartek Rozkrut wrote:

> ?!?!?!!?!?!
> /home z 9000 katalogów ?
> To współczuje userom...
> Ja przy 400 userach wprowadzam dzielenie home'a na grupy - np. teachers,
> absolwenci itp.
> Nie wyobrażam sobie tak olbrzymiego /home ...
No bo nie ma. Kto powiedzial ze kazdy user musi miec swojego homa?.

> Czy 4.5 MB to dużo ? Jak na serwer z 9000 userów to raczej baaaardzo mało..

Same katalogi. Bez zawartosci! po 512 bajtow jak sa male lub wiecej.

> Przepraszam... mając prawa drwxrwxrwt mogę Ci tak namieszać że się nie
> (a propo praw drwxrwxrwt - takie są w większości popularnych dystrybucji by
> defualt)

Jak sie jest lame to sie zostawia defaultowe prawa.

> Sorry za ton - ale nie potrafię zrozumieć co tak wszystkich trzyma przy
> sendmailopodobnych MTA...
Wybaczam ;-) Tez ostatnio jestem zbyt nerwowy.

> e-mail   : madey w viii-lo.krakow.pl , madey w dione.ids.pl

Grzegorz Stanislawski
Open-Net /PKFL