Roz³am ??????

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 8 Mar 1999, 16:25:08 CET

Wojciech \"Sas\" Cieciwa wrote:

> On Mon, 8 Mar 1999, Tomasz K³oczko wrote:
>
> [...]
> >

> Ok. wiêc jak siê ma to do listu z koñca lutego donosz±cego o wstrzymaniu
> prac nad PLD-stable ???
> Nie mam go pod rêk± wiêc nie mogê sprawdziæ, byæ mo¿e ¼le go
> zinterpretowa³em...

> Nie rozumiemy siê Tomku.....
> Ja w domu, _nie_potrzebujê_ Kerberosa, IPv6 itp.

> Znowu niezrozumienie...
> Co mi daje glibc-2.1.X czego nie ma glibc-2.0.x ????

Porzadne wspomaganie miedzynarodowych stringow.
NIS+ itp.  Porzadny iostream itp. do C++. Porzadnye thready,
Wykozystywanie najnowyszych opcji jadra 2.2 itd. Wsponaganie arytmetyki
na long long, arytmetyki liczb zeroplonych itd. Jest tego sporo.
O takim drobiazgu jak wyczyszczonych bledach nie wspominajac.

--Marcin