postfix

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pią, 5 Mar 1999, 00:55:35 CET

On Thu, 4 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> Tylko ja w miedzyczasie bardzo watpie, czy aby przypadkiem w wyzej
> wymienioych lancuchach kazde ogniwofaktycznie przekazuje otocznie do
> nastepnego. Musilabym to wpierw sprawdzic. Ale bardzo bardzo podejzewam,
> ze np. pisany pod wgledem bezpieczenstwa login albo init explicite
> wyczyszczaja
> environment!
login na pewno czysci env'a i od razu ustawia swoje dwie zmienne TERM i
cos jeszcze. Do tego dochodza rzeczy ustawiane przez pam_env i podobne.

init chyba wogole nie ma niczego w swoim envie.

> --Marcin

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL