Metody konfiguracji klawiszy.

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Sob, 6 Mar 1999, 08:08:38 CET

Fri, 5 Mar 1999, Tomasz Kłoczko pisze:

> Co do jeszcze np. readline to ze względów prędkościowych dobrze jednak
> będzie powusytawiać kilka dodatkowych akcji robiąc kilka dodatkowych
> zczytań z termcap/terminfo bezpośrednio w C. Jeżeli tych mapowań będzie
> odpowiednio dużo, a bash będzie korzystał z readline (tak jak teraz) to
> odpanenie kilku czy kilkunastu tput będzie wpływać na prędkość rozpoczęcia
> pracy z bashem.

Można w .inpurc robić $if term=linux ... $else ... $endif, czyli dla
ważniejszych terminali wpisać na sztywno, a dla reszty przez tput.

> Co do programów slangowych to udało mi się namówić Adama Tlałkę żeby
> odświeżył swoje stare patche do jed, slrn (chyba częśc z tych modyfikacji
> da się także zaadaptować na zdaje się brakujące też niektóre klawisze w
> mutt) i pine. W starszej wersji pine z jego poprawkami np. działały home,
> end i zaznaczania.

A normalnie nie działają? Mnie działają bez patchy (zaznaczanie? chodzi
o Ctrl-^ ?).

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://kki.net.pl/qrczak/