spec i co dalej?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Nie, 9 Maj 1999, 00:29:12 CEST

Witam!

Wrzuciłem do CVS octave.spec (mój pierwszy większy spec -
mógłby ktoś go pooglądać? (jeszcze nie jest FHS2.0))

1. Czy wrzucać źródła do SOURCES? Nie do każdego speca
   są tam źródła. To świadome czy po prostu wynik tego że nie
   wszyscy maja możliwości pchania po kilka MB?

2. Octave wymaga fortrana. Czy powinienem dołożyć
   BuildPrereq: g77? czy egcs-g77? (W egcs.spec nie
   znalazłem Provides: g77)

3. Mam gdzieś wrzucić gotowe pakiety (S)RPMS?

4. Powinienem sie dopisać do Packet.Managers?

5. Coś jeszcze?

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)