wrappp

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Wto, 18 Maj 1999, 18:38:53 CEST

On Sat, 8 May 1999, Pawel Wilk wrote:

> Chcialem na wstępie powiedzieć, że PLD-mark się fajnie komponuje w
> podpis. :)
>
> Niedługo zamierzam się wziąć za wraperka do PPP (nawet
> profilaktycznie:).
> Początkowe ochłapy (accounting) zdążyłem urodzić parę dni temu (ale to
> inna historia - były potrzebne w szkole).
>
> Co rusz tu widzę jakieś wzmianki o Radiusie... hmm nie używałem, ale po
> wczytaniu się widzę, że podobne do tego co chcę robić. Proszę więc o
> porównanie ("błogoslawieni co nie widzieli a uwierzyli";).
>
> wrappp SHORT DESCRIPTION:
>
> - bezpieczne zliczanie

> [...]
Wygląda fajnie, ale z radiusem nie za wiele ma wspólnego.
Radius+portslave to rozwiązanie dla serwera ppp, wrappp jest
rozwiązaniem dla klenta.
Tak czy owak, rozwijaj to dalej.
A tak na marginesie, czy to jest/będzie wieloużytkownikowe ?
Czyli np. ziutek stawia połączenie, potem dołącza się henio, ale
potem ziutek wychodzi, ale łącze stoi dalej, bo został henio.
Jak henio wyjdzie to dopiero rozłącza.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 630-50-50