iputils (by³o: Zebra)

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Pon, 10 Maj 1999, 10:28:58 CEST

[niedziela, 09 maj 1999], Pawel Krawczyk napisa³(a):

> Ale mam jeszcze jedn± nowo¶æ, która mo¿e byæ przydatna. W pakiecie
> iputils Ku¼niecowa (ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/iproute/) jest programik
> tracepath, który robi dok³adnie to samo co traceroute ale nie wymaga
> SUIDa. Oryginalna wersja nie umie resolvowaæ adresów IP mijanych hostów,
> wiêc naprawi³em ten feler i zainstalowa³em ten program na wszystkich
> swoich serwerach zamiast traceroute. Userzy siê nie skar¿± :) Poni¿ej
> patch (testowany na iputils-ss990417).
Bo AFAIR przez d³u¿szy czas w ogóle traceroute nie mieli (przynajmniej na
tau.).
--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl