Ksh static - ale jak ? ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 15:12:42 CEST

On Mon, 31 May 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Ja też. Bo niby dlaczego prawdopodobieństwo, że zawali się binarka od
> shella miało by być niższe niż prawdopodobieństwo, że szlag trafi libc?!

Chocby przyklady ostaniego kompilowanaia glibca-2.1 na i686
kiedy ludze upgradowali na maszynkach i468, i586 co sie dzialo ?

-- illegal instruktions

i `good by blue sky'...

> Również przez niemal 7 lat pracy z linuxem jeszcze się z taką sytuacją
> nie spotkałem. A jak mi system szlag trafi, to mam takie dwie cacy
> dyskietki
> jedną z jądrem a drugą z takim sobie drobnym zestawem narzędzi.

To co ? dynamiczny /bin/ksh + 2 dyskietki reanimacyjne mam przeznaczyć
na defaultowego rootshella ?

Naprawde, ja nikogo nie namawiam do korzystania ze ststycznego shella,
ale jak mu nie daj Bog cosik w powietrze wyleci to przynajmniej maja
jakies zabezpieczenie. Kto chce to sobie pozniej zmieni -- jego cyrk i
jego malpy.

BTW dwie dyskietji z serii S.O.S zajmuja więcej miejsca niż jeden
przykladowy - statyczny bash .. i o wiele wolniej chodza ....

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin