Ksh static - ale jak ? ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 15:24:12 CEST

On Mon, 31 May 1999, Marcin Dalecki wrote:

> ... spowolnienie interakcyjnej otoczki...
Dziekuje,

> Jasne, że będzie podobnie. Bo gdy linkujemy static to zmieniają się
> konwencje
> dostępu do zminnych ze statucznej bibliteki i wczytywanie stron się
> nieco
> upraszcza. Średnio daje to jakieś 5%. Tylko, że w rzeczywistej pracy
> stratu
> pod względem ram-u są bardziej istotne.

Dlatego prosilem o statycznego ksh, gdyz nie oszukujmy sie, ale malo kto
uzywa tego shella w porownaniu z bashem czy tcsh ... Tak ze
najprawdopodobniej jedyna osoba bylby root (jezeli sobie by wczesniej nie
zmienil) .. Jezeli chodzi o kompilacje i wywolania /bin/sh to chyba tutaj
maloistotne staje sie zajmowanie pamieci przez domniemanego, statycznego
sh w porownaniu z iloscia wykorzystywana przez kompilator i inne
narzedzia.

> Chyba tylko na parkingu własnej firmy i przed własną willą.

W tych samych miejscach co i japoncem "kombi" ...

> taki "S" może ci nagle zniknąć sprzed domu.

W Polsce to wszystko kradna, jak bysmy zerkneli w "rankingi" to
najpopularniejsze sa maluchy, polonezy ... mercedesy zajmuja odlegle
miejsce pod wzgledem ilosci skradzionych aut...

> Lub inaczej mówiąc: Zastanów się dlaczego nie chciałbyś się mimo
> wszystko
> jednak żenić z Claudią Schiffer???

Tam zaraz zenic .. ;)  -- basha tez co jakis czas wymieniam ...

BTW Jak znasz ja blizej to mozesz mnie umowic ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin