glibc.rpm

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 19 Maj 1999, 18:47:01 CEST

[środa, 19 maj 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> ... Lepiej nic nie wydzielać, db1 lepiej niech też zostanie w qpie(
> przynjmniej na razie), nie wiadomo jak długo jeszcze obie wersje bibliotek
> będą w glibcu, a więc uzależnianie pakietów od db1 może być problematyczne
> kiedy pokaże sie jakaś nowsza wersja glibca ..

1. Skoro i tak db1 wypadnie z glibc to można mieć to już osobno aby się nie
plątało.
2. Jeśli coś będzie zależne od db1 a w pewnym momencie db1 wyleci całkiem z
glibc to bedzie to sygnał że jakiś program jest za stary i wymaga poprawek
aby działał z db2 lub czymś innym.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak