PLD CVS: SPECS wojtek

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 26 Maj 1999, 20:53:49 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Będę upierdliwy .. możecie mi podać zródło na podstawie którego rzucacie
> wogóle raz to liczbą 1-5, innym razem 90-95, a teraz 95-99 % :>

Może Heisenberg się w to mieszał ???

Tak czy siak nie radzę za bardzo rozbijać ne te static, static-base,
static-extra,
static-extra-super, static-rare, static-soviets, static-american,
static-ajjatolah
itp. Wedlug mnie to zbędny bałagan nie warty świeczki...

	coś-
	coś-devel
	coś-profile

jest dostatecznym rozgramoleniem bibliotek...

Jak mi miejsca brak to po prostu sobie robię rpm -i coś a potem rpm -e
coś
i koniec. Tzn. właśnie z bibliotekami static nagminnie tak postępuję.

--Marcin